wtorek, 30 października 2012

Śnieg z rana jak śmietana !(?) A ja lubie śmietanę *-*




Dodaj napis

Hejo, zdziwiłam się gdy w sobotę ujżałam śnieg w październiuku O.o Lolz ☻Ale ja lubię śnieg i (śmietanę , najlepiej bitą śmietanę mhhh ☻ ) zimę bo jest tak fajnie :'3 Świąteczny nastrój itepe. ♥ Nudy  są takie ,że asz zeby bolą *-* A już jutro Halołim ! :D Polecę kupić dynię :'3 Będzie taka seksiasta jak za granicą nuu ! :P Ale musi być mała bo jadę na święta do Babci do Strzelina ( Strzelin znajduję się pod Wrocławiem , więc ode mnie jest 3 godz. jazdy samochodem) :'C Śneg nadal się utrzymuje na podwórku ale już powoli topi się  bo słońce świeci mocno świeci -,-<'3 Zawiodłam się ! xD Heh , niedługo muszę uczyć się z matematyki sprawdzian będzie już drógi ( z maty) w tym miesiącu -,- Koszmar !  

Matematyka jest najgorszym przedmiotem w sql ! Nienawidzę jej jak i polski , przyrodę , technikę xD Ja chyba wszystkich przedmiotów nie lubię ; D Oprócz W-F i angielskiego i plastyki xD Om i w-f pod względem chodzenia na basen ! :D Jakoś tak mam nienawidzę kąpać się w morzu , jeziorach a kocham w basenach - bo wiecie Polskie Morze Bałtyckie ma takie rośliny jak bagna *o* Dowiedziałam się o tym na przyrodzie ; D Z innej beczki cieszę się na ten długi week ♥ Od 31.10.12r do 5.11.12r (XD) jestem u babci , dlatego że za bardzo nie będzie co tam robić to (chyba ) wezmę playstation2 i na 100% biorę laptopa , mp3 , słuchawki , fonka , książkę ,,Harry Potter - I Kamień Filozoficzny " i ,,Mity Greckie" ;'D , zeszyt z moimy rysunkami , ołówek , gumkę ( bez skojarzen plz xD ) kredki , swojego jaśka i misiaka do przytuania :D Muszę mieć jaśka bo będę spała na .. ziemi bo nie chcę spać ze moją sis która zawsze rozwala się na wyszystkie strony a ja spadam z łóżko-sofy nuu xD Z tego , że wezmę laptopa i fona i może aparat bedę dodawała zdjęcia i wpisy podczas tych dni ☻ Hhmm lolz ten wpis będzie chyba najdłuższy w historii moich wpisów ! :D Postanowiłam sobie że będę takie długie pisała jak tak czy siak nie mam nic do roboty ; D W sobotę niesamowyty dzień po 1. spadł śnieg a po 2. Marcpol zlitował się i kupiłam sobie zawieszke z orbit , tego słitaśnego pączuszka ! :D Nazwałam go Julian ! :p Takie słodkie imie jak i on jest słodki ! Dajcie pokłony pączuszkowi Julianowi ;D Fajnie to brzmi hmmm ;d Może zapłaciłam 4.19 za niego ale też teraz mam 39 miętowych gum to rzucia ,,Orbit" Jedz , pij , żuj Orbit ! ;p Niestety to już koniec tego wpisu bo muszę lecieć pouczyć się z matematyki , mama wpada w (piłko)szal ;-; Proisła mnie już miliony razy abym skończyła i poszła się uczyć ale ja pisalam ( i piszę ) wpis . No to Baj Baj !
Życzcie mi 4 na spr. z matematyki  .
Paaaa ;*** 
Dawajcie pokłony ludu !


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz