piątek, 26 października 2012

Coś więcej niż muzyka

Witajcie ! Dzisiejszy dzień ogólnie zapowiada się nudny no niestety ;< 
No  wstałam , zjadłam śniadanie i od razu włączyłam kompa i na wonderlife i łopa gangam stajl ; D
czy u was też jest jakaś obsejsa na to ? X'D 

Heyyy seksi lejde xD

Łopa Gangam Stajl 
łop łop łopa
Gangam Stajl xD
(Pisownia specjalna )

Nie mogę oderwać się od niej mówię wam *o* 

Ale  , że prawie cały czas ją słucham , żeby było inaczej włączyłam sobie Bullet for My Valentine i Metallice ; ] Oj Jeszcze Muszę dodać do listy odtwarzania Nirvanę *-* Jaka ja głupia < ' 3 Postanowiłam przy każdym nowym poście pisać pytanie dnia chyba wiecie o co chodzi nie ? x'D Ja piszę wy odpowiadacie xD A co do odpowiadania i pytań zapraszam http://ask.fm/LordVader858 ;]  Pytajcie o co chceciie X'DDD
Siedzę  i kwiczę nie ma co robić ; - ; 
Jestem na wl więc jak chcecie to piszcie ; D Nie gryzę :C 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz