sobota, 6 października 2012

Mamo Paczaj !

Witajcie . Czytownicy , czatownicy , czytow.... Pff nie umiem tego napisać x'D
Dzisiejszy dzień jest zrypany !  :C Straszne nudy cały czas siedzę w domu na tyłku i nic nie robię , to jest męczące </3 

 Opis Mojego dnia : 

9:01 - Pobudka 
9:13 - Przebrać się , umyć zęby itepe.  
9:30 - Śniadanie buka z jakąś tam nie za dobrą wędliną i majonezem x3
10:00 - Sprzątanie pokoju
11:00 - Koniec sprzątania pokoju , włączam komputer
11:12 - Włączam sobie Muzykę a konkretnie Koniec Świata - Oranżada <3
11:15- Loguję się na Wonderlife , ask.fm , na innego bloga 
12:ileś - Wyłączam komputer iż siostra chciała coś porobić 
12:ileś - siadam przed TV oglądam iCarly na nickelodeon X'D
13:ileś - Nadal oglądam TV Tylko w tedy ,,Master Chef" na TVN (Totalnie nie było nic w tv że jedyne normalne cóś było to X'D )
14;30- Obiad  Spaghetti Carabonara :'3 Mmm było pyszne a teraz żałuj że nie jesteś mną xDDD 
15:00 - nie mam co robić (Siostra z Tatą pojechali na grzyby) Idę na komputer oczywiście włączam wonderlife nie obyło się bez tego xD
16:00 - chwilowo przestaję grać
16:01 - Idę robić pracę domową z Przyrody , byla ona szybka i wygodna iż była wyklejanka jułiii ! :'3
16;15 -Kończę przyrodę , włączam simsy Średniowiecze ,
17:07 - koleżanka Wiktoria (którą bardzo pozdrawiam <'3 ) Napisała do mnie na GG 
17:56  - nadal piszemy
I to tyle , jecze mam jechać z mamą do sklepu chyba Biedronacza , :'3 Biedronka codziennie niskie cieny !!! ;p 
No nie wiem co robić . Nudzi mi się  , totalnie a nikt na wonderlife nie pisze .O i Jeszce coś zmieniłam swój imidż na wonderlife ! Kupiłam 50 bryli i wio do butiku zakupiłam : 







 Takie słitaśne rzeczy nie ? xD
Bardzo mi się to podoba :3 Jest takie słitaśnie xD
A tutaj z tym wszystkim :  

Numer  1
nr.2

Który komplecik ładniejszy ? 
Wiem że jest to wszystko same  ale bluzki się różnią nie ? x3
Ojć głupia ja zapomniałam pazurki założyć >C 
Oj tam oj  tam nie chce mi się robić od początku screen'ów >D
Na koniec zaista nutka ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz