czwartek, 13 września 2012

Nienawidzę świata a świat mnie kocha .

Witam ! :)
Więc zrobiłam ładny dom Roxett'cie :D Mały z fajnym podwórkiem :>> Przecież nie będę robiła wielkiego domu dla jednego sima xd Myślę nad adoptowaniem psa lub kota :))  potem, dodam jego zdjęcie x]
Roxetta zaczęła już pracę i jak dziś grałam występowała dla napiwków w yyy o kurcze gdzie to ona ? xD Aaaaa no tak chyba w kawiarni (Kokurka wodna , mam 11 lat a już mam sklerozę xD ) Buahahaha :>> xD








>>Sypialnia i łazienka :D << 
>>Kuchnia , troche widać jadalni (xDD) i salon<<
>>podwórko<<
>>dalsze podwórko<<


 No i to cały dom Roxetty :D Zapewnie jeszecze wejdę na bloga i dodam wpis bo za jakąś godzinę jadę do sklepu ... chyba do Mark..Marko..plll Markpola ! xD Skleroza mnie prześladuje :CC Miłego końca dnia ! życzy

~Klaudja O.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz