niedziela, 23 września 2012

K.O.SZ.M.A.R :'C

Po prostu koszmar mówie wam :(((

Dostałam bana na wonderlife :'C

Do 29 września :C 

Niestety tak długo  ;_____________; 

Na ten czas zrobiłam sobie nowe konto a nazywa , się  

Andrea Muller  ;-; 

Obecnie jem ciastko i ubieram Andrae ' e  ^ ^ 

Nie dostałam darmowych bryli iż było tu zakładane takie jedno x3 Ale jak się nazywło nie pamiętam ;-; 

Inny Temat ale też o wl : 

Więc denerwuje mnie to iż ludzie robią sobie konto na wl a potem  , wgl nie wchodzą ;-; 
Tak było z moją siostrą , założyła konto , miała parę razy konto  premium , a po jakiś  2 lub 3 miesiącach nie wchodzi ;-;
Ludzie ! 
Zakładacie sobie konto to wchodźcie później ! :l 
Tak na serio  według mnie to jest dziwne  i nie ludzkie x3 
Ja nie mogłabym wytrzymać bez wonderlife tydzień więc założyłam nowe konto ;'C 
Po prostu nie wytrzymałabym :( :D

No więc ta nowa notka  taka długawa jest  nie ? x3 
Lol ! :D

2. Bardzo przykra wiadomość : zjadłam ciastko :c 
Szukam ludzika który ma teraz czas aby pójść mi do biedronki po kruszynki  x33 Oddam nie bój nic x33 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz